Saturday, November 15, 2008

MiNgGU PeRTaMa SeCoNd SeM..

well,...ape aku nak citer sebenarnye...baru first week...huhuh..first day aku balik CFS ape perasaan aku arr..??hurmmm...

1.aku rasa x best...huhuh..yer la...sape yg nak angkut barang berat dari KC ke AC..dah la dtg dari jauh..

2.rasa penat...mane taknye..dari kedah..sampai umah uyun..x sampai 1 jam rehat gi balik CFS..ahaha...penat pikir jgk..aku duk pikri ape yg aku nak wat sepanjang sem..mampu ke aku bwat mcm2 ngan ada 30 contact hours ni..??pikir tuh yg paling memenatkan tuh...tp x pe..aku ske...:D
3.sedih,sebab plan ingt nak duduk satu room (jenuh pikah book rumet last sem) sama2 ngan kengkawan tp x jadik atas sebab2 tertentu...

4.happy!!huhuh..haa..perasaan happy ni yg memkaburi 3 perasaan di atas..eheh..yer la...sebab tuh power perasaan ni kan kan..??jumpe kawan2..mane x hepi..penat pun x pe...boleh je tolong angkat barang..bila perasaan happy dtg bangkit la perasaan.....

5. bersyukur,aku pikir2 bersyukur jgk aku duduk ground floor..perghh..boleh byg x aku panjat tingkat 3 or 4 tiap2 hari...jenuh semput aku weyh...huhuhu..
9 n0v-ahad

aku balik AC...kol 9 30 ngan abah...reg kat mahallah office..then abah bawak gi KC..angkat barang yg mmg bertimbun then ke AC balik..abes keje tuh abah mintak diri..wuwuwuuw...sedihnye...ahaks!!padahal tiap2 minggu abah ckp abah akan dtg kl..hurmm..bz tol abah ni skrg...datuk selalu suh abah gi KL..yer la..kena paham jgk duty abah as timbln rector academic..mesti la byk meeting soal akademik..tp meeting byk kat kl pun bgoz jgk..leh selalu tgk aku...ahaks!!dtg kl ngan abah ni pun dah cukup syukur..susah nak angkat barang2 ni act...tp kalo abah selalu dtg sini tiap2 minggu sape uruskan kolam abah kat perlis tuh..??iskk..x paham aku..x per la..skrg ni keje aku blajar..save duet..jgn nak pakai duet mak abah je..haihh...
haih hari ni dah abes dah pack barang..buhsan2 dlm bilik..PIKAH dah kuar semula..antar mak dia gi stesen..aku tgk semula la bilik aku ni..hurmm...satu bilik dua compartment..compartment aku duduk 3 org..AKU,PIKAH n JIBAH...compartment seblah akak2 second year engine..pergh!!ENGINE!!!SECOND YEAR!!boleh ke ni..???ahaks!hello,walaupun aku tau aku ni mmg cepat gelabah tp aku tetap pikir positif k..huhuhu...x knal maka x cinta beb...so x pe..biarkan mereka dahulu...then ptg tuh kim call..yeahh yeahhh!!kim dah sampai..huhuhu..so aku tolong dia angkat barang..sembang ngan pakcik azizan..lalalal!!~~pastu setel!! malam tuh makan ngan kim..sembang2 lagik..then pikah balik..kami semayang maghrib secara berjemaah..seperti biasa dia mesti tolak aku..kalo ngan jibah pun selama ni aku jugak kena tolak..smayang la kami..pastu bace yassin sebab masok tmpt baru kan..then sembang lagik!!huhuh..jibah balik then start la bilik tuh bising..berkenalan ngan akak2 bilik..mg kami mesraa kan kan kan..tuh la detik pengenalan yg buat semo org bilik lain kagum tgk..first day dah baik sgt dah ni..heran..ahahah...

10 nov-isnin

semo org kalot..yer la..dtg jadual rini..malasnye nak pegi!!!ye laa...jauh deyh..mmg malas..pastu thnaks la pada kawan2 yg tlg tgk jadual english,arab n co course aku rini..malam ni aku dah rancang ngan mira n gya nak buat KENDURI BUAH sket..ahahaha...makann...so dpt jadual stat kol 2 ptg aku n dak klas lain try utk pegi kelas..aku n rumet aku jibah satu klas..aku mmg dah metally prepare kalo klas aku rmi laki la..dah mmg redha..pastu aku dtg pun mmg dah ada 3 laki..irfan,naquib n luthfi..aku lepak bilik sebelah...ngan jibah..tba2 nak shida..eyh..??ada klas jgk ke..??aku tya shida gp mane..dia ckp dia gp 25 jugak..ya ALLAH..nak melompat aku..seronoknye!!!..dah arr dia bawak geng...mmg geng pompuan semo gp 25..mmg syukur gila aku..so kami saja masok klas tuh semula..mmg tercengang dak2 laki..ehehe..aku rasa syukur sampai rasa nak nanges..yer la..last sem sikit sgt pompuan..huhuh..x sangka klas rini serami skrg..ahaks!!budak2 laki mmg aku knal sebab semo dari klas last sem...so pompuan la aku kena kenal balik..huhu..pelik kan..??pttnye aku lebih knal pompuan dari laki..nak wat camne..dah naseb klas laki rmi dulu...then aku balik trus makan..balik2 aku dpt tau esok n malam ni ade meeting..warkk..camne ni.??dah janji ngan mira n gya..huhu..try mntak excuse kat rizman..tp x leh jgk..sebab tuh mmg keje aku..malam tuh meeting utk rafest..akux tau apa keje aku time exhibition rafest ni...aku jadik PC..??PC tuh hape..??ahaha...malam tuh je la tau..so aku ckp kat gya kalo aku abs meeting aku call diorang..kebetulan jibah n pikah pown ada meeting...haihh...compart st year 009 mmg bz btol la..tuh la akak2 rum aku ckp..ehehe..x pe la..at least x de yg terlekat kat bilik..
11 nov-selasa

hari ni x jadik pe2 rasenye..tp tetap gi klas..walaupun semua klas x de..ahahaha...makk aii...selasa tuh mm FULL!!!x de stop dari kol 8 sampai 7 mlm except zohor..huhuhu...x pe la..then malam tuh ada meeting lagik..huhuhhu..meeting MEDCY..bincang last sem..mmg byk la kitorg bincang..(tp rasenye mangkokkan diri pun ade jgk)..n kami bincang hari sabtu ni kami nak check track utk zokathon...n kami bincang sal project yg x jadik..huhuh...x de mood tol..family day n mcm2 la..meeting abes kol 12 lebeyh jgk..
12-14 nov,rabu-khamis

x de per jadik rini..klas minggu ni mmg utk berkenalan ngan lect je...aku berkenalan ngan lect writing (mr firdaus OBAMA,dia yg tambah2 OBAMA tuh..tp aku ske cara dia pikir..),lect bio 2 (miss rositi,miss ni nampak sporting jgk...huhuh..),lect physic (madam maziah,mmg dtg trus blajar..huhuh..tp seb bek paham jgk ape yg dia ajar..),lect chem (madam susilawati,IF U COME LATER THAN ME THEN U R CONSIDERED LATE..ahahah)..lect LS(madam norhasni,best jgk ni..lembut je..n satu je la yg lemah nak wat arguementtative presentation sal medicine..),lect reading (madam chu chok seng..huhuh...lawakkk gila madam ni..sgtttt best)...
15 nov-sabtu



ahahaha...hari ni mmg kalot..aku xleh tido sgt malam tuh...aku cari bahan utk english aku..then pagi tuh aku bincang sal ape ntah ngan pikah..pastu nampak ujan..call bos aku si sharaf tuh...cerianya dia nak check track!!!ahahahahha...pastu dah konfim kan..aku bersiap la..pastu mcm2 plak hal jadik..hailaaa...risau kim tgk aku kalot...ahahhaha..x per la..benda nak jadik nak wat camne...biarlah rahsia...so jalan...sampai ke pondok pak guard tuh..so berjalan la kami 7 org (aku,kim,kaknab,kakengku,meji,sharaf n farabbi)..tgk track...jalan2 punye jalan..cam hape2 lagik..tp enjoy la..kluar plak ayat dari pakcik sharaf BEST LA SPORT N REC ni..hailaa pakcik..name pun sprt n rec kan kan kan..??huhuh..biase la..budak sport n rec ni kan gila2...ehehe..
pakcik sharaf (bos aku) tibe nak wat stunt..kat depan tuh kak nab (baju itam),kakengku(baju merah tudung putih),farabbi (baju belang merah),meji (baju kelabu)

teh ais..breakfast..??since when makan breakfast..since ade org blanje..ahahaha..tq la pakcik


captured by pakcik sharaf...ahaha..sweet x aku n kim..??makan roti canai..

kim nampak serius btol nak suap aku

pergh...pas makan breakfast kat kedai mamak tu (sharaf blanje)..kami balik CFS...pastu..sharaf,farabbi n meji try lari gune track yg kami lalu tadik..makk aiii!!!15 minit je farabbi..ahah..gempak gila..sama ada track x mencabar or mm farabi ni jenis kuat lari..huhuh...biar la dia yg jawap...pas2 kami balik bilik masing2...rehat2..esoknye ade meeting lagik...meeting meeting meeting je aku minggu ni..ahaks!!!

No comments: