Sunday, August 2, 2009

it's over...

wah!semakin hari hidup aku semakin bz..maaf pada sesiapa yg buzz n tegur aku di ym tp aku x balas..bukan sombing atau apa2..tp mmg khidupan aku sgt bz kat sini...bz sejak AGM hari tuh masih x benti2...huhuh..tp ptg ni maybe byk benda yg aku akan citer kat korang..huhuh..mula dari sebelum agm sampai cuti ritu..n semuanya ikut topik la k..

hidupku dlm pink!


buat sesiapa yg dah tau..pink bukan la satu kegemaran aku sebenarnye..tp sejak masok sini..byk benda yg aku trima n aku pilih adalah warna pink..x tau nape..haishh...

my klas

yg la penyeri dak group 4 kan kan kan..??huhuhuh..dulu jgn ckp la..nak dengan budak pompuan bersuara sgt susah..tp skrg..aku dah makin biase ngan dak klas aku..esp byknye dak yg mmg aku selalu keje..so byk la jadi bahan usikkan diorang...byk CONTROVERSI baru..kejap ngan org tu kejap ngan org ni..ntah hape2...tp buat ape nak kesah..bukan btol pun kan..yg penting hati aku ni..=p

Jibah dtg!!n nak dekat AGM

saje2 jibah dtg..nak lepak ngan uyun..dtg uia,,jumpe aku..time tuh kami ngah bz ngan AGM..sebuk buat rumah utk launching la ni..huhuh..so jibah sempat kenal ngan a few dak medcy..sharaf,julia,fatin n fatin ckp SAMENYE MUKE!!!!!hahahhahaha...same ke..?


merasa perasaan berada di dlm umah tuh..hahaha..panas gak la..


abes AGM!!!yippie!!!


cuti!!~~~

ha!balik ritu maybe aku rasa cuti yg paling penuh ngan pengisian yg aku rasa aku x la ternak lemak kat umah..huhuhu...naik tren..satu tren tu penuh ngan dak uia..aku sempat la berkenalan ngan budak uia..kbykkan dak uia nilai...n dak irsyd!!huhuhuh..lawak2...sembang ngan diorang sgt best!huhuh...sampai skrg masih keep in touch..huhuh...sampai ke umah hari ahad pg..n aku berehat sepuas2nya..huhuhu..pastu aku baca buku sket..(x sampai 3 m/s..huhuh)..tibe mak ckp esok nak gi langkawi..antar anak sedare aku pegi daftar masok kolej..pulak dah...okies..anak sedare aku sama umor ngan aku k..ahaks!!~~hari isnin kami pegi...jalan2 ke under water world..n pusing ke makam mahsuri..shopping beli coklat utk kawan2...hari selasa pendftrn..aku mcm mak org plak..tolong uruskan..huhuh..hahah..lantak la..future need jugak..ahaks!x salah tolong uruskan..lgpun anak sedare aku byk tolong jaga budak2 kat umah ni..


me n my niece
balik uia semula!
lepas balik dari langkawi hari selasa tuh...abah terus beli tiket bas utk aku..aku balik hari khamis ptg..so sehari je aku rehat...pastu balik sini..wah!!terisinya!!ahaks!!balik ritu..abah yg antar...sebelum pegi stesen..lepak dulu dlm pejabat abah kat insaniah...pelik gak tgk pejabat abah ni..nape pejabat timbalan rektor atas pada pejabat rektor..maybe rektor x larat nak naik kot..huhuh..maaf..lawak aje...tp syukur dpt abah..sebab walaupun abah bz..abah tetap spend time nak antar aku..abah suppose ade meeting kol 9..tp leh antar aku lg..naseb la kolej insaniah tuh dekat ngan shahab perdana..sempat buat air tenang hati utk anak2 dia lg..=)



sampai uia..
adus..mmg penat..tibe2 pening plak kepala aku malam tuh..sgt pening..bad mood secara tibe2..x larat..ntah la..ngan barang yg sgt sgt sgt sgt sgt byk..beg putih aku yg ade telekung satu..beg baju pink satu..beg badminton utk hadiah kim yg besar tuh satu yg dlm tuh pun ade brang..n beg lappy..ingt nak smyg jamak kat pudu..tp pikir byk brg nak kena jaga..aku btlkan niat sebab zohor sempat nak kejar..mmg terkejar2 jugak la kat pudu tuh...tp yg sejuk ati tgk bila...bilik aku sgt kemassss sgt..bukan sebelum ni x kemas..mmg sengaja dikemaskan sebelum balik..bg sejuk ati time balik semula uia..mmg ye!sejukk ati aku tgkk..haha


mejaku!!
ha!tuh je la stakat ni..nanti aku citer lg..da!~~

No comments: