Sunday, March 22, 2009

CuTi SEM 2

haiyooo...sori arr kawan..aku x sempat nak citer2 ngan korang ape yg kau dah wat time cuti..sebab kalo aku menaip..ada insan comel jgk yg nak menaip..ahaha..anak2 sedare aku la...ehehehe...nak berlama dpn komp tuh agak mustahil melainkan aku kunci diri aku dlm bilik selama 5 jam...n sapa tau..aku berjaya!!~~~ahahahaha...tp tuh dulu arr..time aku spm..anak sedare tak ramai..skrg ni..dah berduyun...kot...ahaks!!~ha!!~~meh nak citer ape yg dah jadik...hurmm..

exam phy sgt memeningkan...ya ALLAH sabar je la..aku mmg x mengharap sgt dpt A+ pas aku wat physic..habis tenaga aku tgh hari tuh..n tgh hari tuh pecah rekod aku makan byk gilew...nasik + ikan keli (rindu abah punye pasal) + ayam + sambal + telur masin...warkk!!~~xpenah2 dowhhhh!!~~~mmg aku lapar gilew pastuh...kedudukan aku amik exam phy tuh sgt la besh...depan aku dinding!!ahahah..tp yg x best blakang aku la..semua laki..naseb la kau munirah nama start ngan huruf M...hurmmm...mmg aku pening...pikah plak tau2 la style dia ske bincang balik apa yg dia wat time exam..bio pown aku dah rasa hampehh..bertambah plak ngan phy lagik la rasa hampeh...okies..aku masih ingt camna aku pgg matriks card aku...anatar bekas spekn crs...balik bilik trus letak atas meja n gi makan..fuh!!~~esok pagi aku cari matriks dah x de!!~~wuwuwuwu!!~~ape dah jadi..??aku nak gi exam ni..mmg bapak gilew terganggu aku wat exam pg tuh..sabar je la..org ckp senang aje..aku ckp susah (tp mmg kalo org tye aku susah ke senang aku prefer ckp susah..x nak mengharap)...buat chem tuh aku x sempat nak check balik..asal nak check aku ingt matriks kad aku..gilew arr...byk kali aku istighfar...mmg permainan syaitan btol...fokus2!!~~abes klas chem...aku balik..masih mencarimatriks card..dlm masa 3 jam aku dah nak bertolak ke kl sentral..tpmatriks card n brg x kemas lg..sian gilew kat pikah..kena kemas semua..x lupa pada GYA yg tolong angkat bg aku yg bapak berat ke tingkat 4 daro ground floor!!~~heran aku nape diorang x bukak bilik tingkat 1 aje..tp tuh urusan mahllah ofis...biar la..tp akus till sedeyh kad matrik x jumpe..arghh!!aku nak balik!!~~hahaha...gitaw abah kas ilang..then aku balik..best gilew deyh..jalan2 ngan mira,sal,n kak za..ahaks!!kami letak barang kat kl sentral...then mira ajak makan kfc..pergh!!~~~~sori..aku dah boikot weyh...so x makan dah..aku n kak za pegi pustaka mukmin...mak aii..aku dah rambang mata kat situ dowh...last2 aku beli mula2 budah buku disusuli dengan 1 buah buku lagi..ahahaha...buku sultan muahmmad al fateh (abu latip talib),karbala (faisal tehrani of course),n iskandar bukan zukarnain...pergh!!~~iskandar bukan zurkarnain...??x ke pelik..tuh yg buat aku beli tuh..ahaks!!!~~

lepas membeli belah..aku n kak za gi masjid...mira n sal x abes makan lg ke..??ahahha...kami smyg asar..kak za jadi imam...then kami iktikaf kat situ..tgu mira n sal...x leh jadi ni..kami x makan lg..nanti dlm tren nak makan ape..??ahhaha...so kami gi la gerai2 kat situ..beli makanan...tgh jalan jumpa mira n sal balik..ahaks!!~~pastu kami balik semula ke kl sentral..lepak kat musolla lg..amik air smyang...then naik tren...huhuhu..naek je tren aku smayang marghrib..secara duduk la...ehehehe...pastu aku bukak langsir katil aku n lipat kain smyang..pastu ada sorang pakcik dari pattani tye aku arah kiblat...aku ngan muke x bersalah aku ckp...IKUT YAKIN LA PAKCIK...muka dia ngan penuh hampehhnye.. jwp balik..YE YE IKUT YAKIN..BTOL LA TUH..ahahaha..x bersalah..mmg ikut yakin pown..ahaks!!~~aku sms ngan kawan...n tido...sampai pg esok..pergh!~~bestnyee..smyg subuh dlm tren...aku bukak laptop..so tau la bila azan...laptop aku akan mengazankan la..ahaha...so pakat2 la gi tandas semo org..best plak camtu..pas ni aku nak bukak laptop je la...ehehe..kol 7 45 aku sampai alor star..ngan mira n sal..diorang nyesal amik tiket krusi punye..haa..kan dah sakit pinggang..ahahah...pastu ayah aku amik..mule2 mira n sal nak balik sendiri..tp abah offer nak antar...ahaks!!mira ar paling best..siap dpt blanje nasik lemak ayam madu lagik..ahaks!!~~sedap kan mira..??

n pa antar mira bermula la idupku di rumah...selama 2 minggu...ahaks!! to be continued....

No comments: