Friday, January 29, 2010

sape yg sudi pertahankan..????T_T



rasa macam sedih sgt bunyi tajuk blog kali ini...tersenyum saja munirah syakirah menaip cerita...byk kisah mahu diceritakan...kali ini munirah syakirah mahu menggunakan bahasa diri aku...

hari ini seperti biasa waktu cuti..
aku,mira azri n alia pegi main basket kat court ukc..
mira lupa ajak kim..
sian kim...=(
tp kali ni pelik sket...kami x penat main basket...
kami penat bergelak ketawa...
diorang sgt seronok membuli aku...
sronok sgt...........
mira sampai menjerit kat ipan
"ipan!!hari ni hari membuli shake!!"
ipan jawap,..
"bukan ari membuli shake tiap2 hari ke..??"
=.='
ipan sampai x sampai hati nak buli aku lg..
aku sampai menanges kat court tuh sebab kena buli...
aku bukan nanges sebab tuh sebenarnya...
dah biasa di usik
tp kali ni sebak...
mmg diusik dengan macam2 bicara..
pasal hal2 siapakah mr shake tuh dah perkara biasa
dah malas layan
main cikgu2 pulak...
tp paling buat diri ini tersentuh..
bila dibuli..
time aku nak amik bola ngan tangan aku kat lantai court...
tiba bola tuh disepak..pastu ketawa meletus...
rasa dihina ketika tuh..tangan yg baik utk mengutip barang...
tp barang tuh disepak dengan kaki org lain...
tp aku tau niat tu untuk mengusik..
x sengaja..
tp jadi sebak...self dignity aku tinggi kot...sebab tuh nanges..huhuhuh...
woman's heart is extra ordinary fragile...
boleh ke aku wat statement...
hati lelaki terluka senang je nak sembuh...
main je byk2...boleh ke..??x leh generalizekan semua..heheh
kutip bola tuh mmg da jadi biasa ngan aku...
tp bola ditendang time tangan ni mengutip..adehh
tertunduk jap..pastu pembulian masih diteruskan bila diri ini tertunduk...
amik tudung labuh aku buat purdah...aiyee..~~~
tibe2 jadi sedih time tuh...
sebab tuh nanges...kena buli...
mula2 sedih...tp aku gelak...
sebab ape..???
satu hari nanti..korang akan rindu aku sgt2...
dah akan terasa kosong sebab ketiadaan aku..huhuh
perasan x..??huhuhu
tp jgn terlampau mengusik..
aku takut nanti kita nanges untuk berpisah...
saat tuh akan tiba nanti....
ipan kate nak back up..hanya dia je boleh buli aku...huhuh
sapa nak pertahankan diri ni..???
x perlu pun...
bulilah aku...
ntah2 suami aku nanti pun aku lebih suka dia ngusik aku..huhuh
kalo itu buat korang hepi...
tp jgn nanges sgt bila aku dah x de nanti..=p..
aku hepi kalo tgk korang hepi...

mmg korang mewarnakan hidup aku...
ada time aku senang n ada time aku susah...
pembulian yg penuh kasih sayang...
tp pasni slow2 la sket eyh..??
skettt je..x byk...hhuhuh
bukan x tahan...tp td bertubi2 sgt..hehehe
tp aku suka 'dibuli' oleh korang...
rase disayangi je...=p
buatlah kalo itu buat kita leh hepi bersama...
tp jgn rindu aku lepas ni...=p

siling shower tingkat 3 runtuh..tgk la ek cane..huhuh...takut dah nak mandi situ...
kat bawah ni ada pic klas btq time short break...
tangkap gambar ja...
huhuh..
aku sebenarnya enjoy ngan klas btq...
byk kesedaran yg aku dpt...
ustaz sgt sempoi..
n ustaz pun asyik dibuli!~~~
sian ustaz...
tp ustaz baik jee...
x marah2...
naseb baek dpt ustaz camtuh...
aku sgt hargai apa yg ustaz ajar...
ustaz cikgu yg sgt sabar n baik..=)
tp student ustaz ske main2 time ustaz ajar...
tp ustaz tetap sabar ,x penah marah...
rase cam x hargai ustaz je klas kami ni...hurmmm~~

bwh ni jugak ada gmabr medcy..buat banner n hamper...
semua pakat enjoy buat..time ni jgk aku dibuli
lukis gambar aku x padan lgsg...
thanks to ipan n pue...
aku anggap tuh hadiah bermakna dari anak buah aku sendiri...=)
adik2 1st year blajar wat bunga reben..huhuh
semua pakat enjoy...kecoh satu annex tuh




















kawan2 di uia,kenangan yg indah,lect yg baik adalah hadiah yg bermakna dari ALLAH buat aku...
trima kaseh sebab jadi kawan aku...
x dak kata secantik bahasa...
untukku puji sahabat semua...
aku sayang korang...
aku x tau macam mana nak hargai korang..
nak blanje aiskrim selalu aku dah pokai la...
benda yg korang kate buli tuh...
rase manis je..
sebab buli korang penuh ngan kaseh sayang...
mane leh aku pikir nagtif ngan org aku aku sayang...=)
susah sama2...sakit sama...senang pun sama2 ya..???inilah cinta SEJATI~~

No comments: