Sunday, January 31, 2010

My LaSt EvEnT @ CFS~~~

muka aku dah hitam gile2 dah..ahahah!!~~dah la sedia ada hitam..tambah la x comei aku ni...
rumah yg menarik perhatian...biru je semua..^_^
*****************************************************************************

family day..~~~aduh
mcm kenangan dlm family day kali ni...
first meeting yg berjalan...
dihandle oleh munirah syakirah...
kali pertama handle meeting tanpa ada seorang ketua 2nd year di atas...
tp alhamdulillah...
nik,amirah, n fateh..naim!!!..byk membantu...
so nak x nak...
mmg munirah syakirah kena pastikan diri ni sehat sentiasa sepanjang sebelum event...
pengalaman mengajar..^_^
tp kali ni munirah syakirah byk bawak makanan dlm meeting
maaf pada comitee semua..
terpaksa makan kat luar ly 7 tuh...
mee goreng + teh ais...
lepas tuh sambung dlm ly tuh pulak...
"aiii shake...sejak jadi IBU TUNGGAL..makan sorang je..teh ais beli sendiri2..."
dah stat ngusik dah anak buah aku ni
"ye la..makan sendiri jee..x nak makan berdua..makan beramai la..tp korang tgk sudeyh..ehe"
keje nak ngusik je korang ni...
tp time ni seyes teringat teh ais kak ida yg sedap tuh...aduh
lame x minum..
rase nak minum...
hhahha..mari kita layari hidup menjadi asst headcomm di waktu2 terakhir...
aku tau..saat2 gini..saat yg crucial untuk nik..peganti aku...
perasaan yg aku ada time kak nab nak tglkan cfs gak..
rasa sedig sgt...
x tau mcm mana nak handle event tanpa kak nab...
huhu..tetiba teringat meji ngan kak nab...

huhu..hope fateh leh beri komitmen ngan nik...
fateh..dun let nik do all the jobs alone k...dun leave her..wah!!cam hape lg..hhaha
okies~~jom kita citer...
lepas beberapa masalah kewangan,IP,surat,games, n mcm2 la...
kami dpt pulled through...(lebih ske highligght yg positif je)
thanks pada mira n naim jugak..
aku rasa naim blaja byk pada mira..huhuh
bini kedua tuh..tp jgn lupa bini pertama=p
aku..??ntah hape la aku buat..aku rasa aku x bwat pape...
aku kena bg kepercayaan kat org bawah aku..
sebab aku kena ingt..
aku sorang2 je kat atas..
trust aku mmg aku put 100 % kat comitee bawah...
sebab semua dah berpengalaman...
kepercayaan sgt penting dalam apa2 gerak kerja dan hubungan kan..??
and dah terbukti dlm event kali ni...
org yg stay dlm comitee ada org yg dari 1st sem lg bersama melakukan gerak kerja...
org yg mmg senang dah susah bersama..
x kira 1st year atau second year...
diorang sgt hebat dlm buat keja..n sgt comited...
saya sayang comitee saya...
x tau nak hargai diorang cane dah
event ni blajar macam mana nak selesaikan masalah sendiri...
______________________________________________________

secara jujurnya...
susah nak untuk seorg perempuan membuat keputusan...
di mana di bawahnya ada lelaki2 yg boleh memimpin juga...
tp harap semua tidak kesah...
maaf jika segala keputusan tidak rasional dan mengikut perasaan...
aku adalah wanita,,^_^
_____________________________________________________
bermulalah kisah final touch pula
semuanya menyampaikan masalah yg ada...
berusaha untuk selesaikan bersama...
perbagai plan yg ada berdasarkan probability masalah yg timbul...
kesian lutfi yg agak serabut...
aku x dpt nak membahagikan diri dlm meeting games dan meeting PM,PC
maaf sgt2...
tp lepas tuh alhamdulillah boleh..
aku masuk ke meeting games..
untuk cuba fear factor..
jgn ingt comitee x cuba dulu sebelum bg dekat participant!!
video lupin n bun makan wasabi pun ada...
aku makan kat bilik dengan izan n gya...
aku x tahan dengan berangin dia..
buatkan semalam nafas aku sgt sesak..
inhaler pulak x de...
JIBAH!!!NAK INHALER ADIK PLS!!!
x dpt nafas makan benda tu...
gya n izan tido stgh jam je..
aku x dpt tahan mcm diorang...
tiba tertido gitu je...
naseb baek dpt bgn gak soknye...
risaw gak kalo x de sape2 nak kejutkan...
sebab satu bilik penat...
bawah ni gambar final touch n hari kejadian~~





ingt x dulu HnF munirah syakirah penah berkata
"kita punya comitee yg sgt rmi...tp tenaga yg sgt kurang..."
tp kali ni diri ini ingin berkata...
Family day punyai comitee yg sgt sikit..tp tenaga yg melebihi 40 org...
semua x duduk diam tadik...=)
event family berakhir dengan hujan yg turun dengan rahmat...
syukur ujan x turun time evnt..ALLAHUAKBAR~~~
ya ALLAH..munirah syakirah x dpt stop senyum
segala apa yg terjadi..ada hikmahnya

"shake!!aku ada gelaran baru untuk hang..aku xnak pgl ang menjanda...aku nak kata ang baru membujang~~"
"pulak dahhh~~~"(penuh makna di situ..dan aku paham)

shake- meji...camna idup kat kuantan..cam cfs x..??
meji- ada la sket2...cam snr pun ada...tp x sronok mcm snr kita~~~wuwuwuwuwu...rindu

pada 29/12/08 - aku duduk pada bangku batu di padang menangis pada event pertama aku (zokathon)
pada 31/01/10- aku duduk pada bangku yg sama...tersenyum melihat padang pada event yg terakhir...

PENGALAMAN MENGAJAR~~~^_^

sbrg komen pasal family day sila tulis ya

No comments: