Thursday, September 25, 2008

I'M HOmE!!!

alhamdulillah!!!dah sampai aku ke destinasi...ahahaha...cepat x aku update blog..??ahahha..haaa..ni la hobi aku time masa lapang...dulu aku wag blog ikut fs je..nak tau life aku kat sbpi mostly aku tulis kat sane la..huhuh...baru je bertukar kat sini...semalam aku citer aku bertolak dari UIA ke kedah kan..??ahaks!!!sedeyh tol la rumet aku ni...buat aku rasa cam x nak balik (yer ker??=P)...yer la...ngan SOQ yg best...pastu diorang ajak aku gi bazar la..last la kononnye...ahahaha...sedeyh tol la rumet aku neh..pastu kami ada dpt berita sal principal (madam sa'yah) nak buat proposal kat IIUM nak buat 1 room mahallah KC dua org je..??WHUT!!!!!!!x nak laaaa!!!!nak 4 org..sempit pon sempit la..aku akan merindui dapurku..ahahaha...x nak arr..aku dah dpt rumet yg best...ahaha..tp act, yg buat room jadi meriah adalah diri sendiri..kalo kita rasa room tuh x meriah x meriah la jadiknye...ngeh3..tp aku syg rumets aku...ahaks!!pastuh dalam pukol 2 30 NAA bg msg kate dia dah ade kat bawah...wahhh!!!cepatnyee!!!ahahaha...aku pun ckp la kat rumets aku yg aku nak balik dah...semo org sedeyh...pastu diorang gi antar aku sampai lift..semo org pelik..cam x jumpe dah lepas ni..tuh yg bestnye room aku neh...punye la rase family..gi antar sampai depan la..tya keadaan perjalanan la...tuh yg aku rasa kuatnye ukhwah aku ngan rumets aku...sedeyh...then aku ade sesi jejak kasih ngan jiran bilik aku..ahahahaha...yer la..kami satu kampung rupenye..ahaha..KUANTAN (KAMPUNG PANDAN 2!)..ahahahahaha..jenuh bercerite...bercerita lagik time kat pakguard tuh...pastu ujan..fuh!!naseb baek dah sampai tapi moon x sampai lagik..aduhh...tibe2 bas ke kl sentral dah sampai...moon dah sampai tp dia x leh nak cross..sebab ujan sgt lebat...pastu aku suh la NAA n SYIRA gi naek bas dulu..aku tgu moon...pastu bas pun pegi meninggalkan aku n moon..sedeyh2..ahahahah...x kesah...tp selamat la x lama lepas tuh ade bas lain plak...ahak!!naek la kami..so dlm kol 4 ptg kami sampai...tp x tau nak wat apa..ahahaa...pastu kami buat keputusan nak duduk kat tepi KFC tuh..BERSILA!!aahaha..ade plug kat sini..ape lagik bukak tenet la...ahahaha...x sedaq plak dah masok waktu asar...risau jgk time bukak puasa nanti x dengaq azan...so aku mintak la tolong kawan2 aku utk peringatkan...in case kalo sorang lupe kawan lain bole tolong..huhu...pastu aku abes smayang kami beli makanan utk bukak puasa...n SOQ...then kami lepak la lagik kat situ..lepak2 sampai la nak maghrib...kawan aku call ckp "JOM BERBUKA"..ahahaha...klakar...so aku pun berbuka laa...makan KFC je..eheheh..then kol 7 30 kami gi la platform utk tgu tren..MOON dah excited naek tren..ahaha...her first time..aku pu first time..naek sorang2 la...ahahaha...lepas naek aku smayang dlu..smayang duduk la...then kami makan...after makan sembang sat pastu bukak tenet...ahaha..giliran moon dulu..dia pakai broadband n bateri laptop dia (laptop aku)...aku baca buku then tido..ahahaha..then dia plak tido aku plak guna tenet..ahahaha..yeah2...then ada la kawan2 aku yg terkejut aku on9 padahal aku tgh naek tren..eheheh..pastu batt pown nak abes...tiba2 ngantuk menyerang...aku pun tido sampai pg..ahahah..best naek tren..selesa..esp amik seat katil la..huhuhu...pg2 tuh aku bgn utk SOQ...makan jap...then amik air smayang..aku malas nak tido..so tgk je la sekeliling tuh..huhuhu...then aku dah yakin masok waktu aku pun smayang...huhuhu..kejutkan MOON...abes subuh tuh dah sampai stesen sg petani...lepas stesen tuh stesen GURUN (MOON turun kat situ)...MOON excited nak jumpak family dia..ahahaha...so tgl la aku dlm tren tuh sendirian...aku sms mak aku then a few kawan2 aku yg ckp aku dah sampai...huhuhu...abah still x sampai lagik..so terpaksa la aku tgu situ..then tgu..n sampai rumah..wahh!!!rumah dah best laa!!ahahaha...dah cat..bumbung dah tukar...langsir dah tukar..aku x der nak tolong bat benda ni semua..T_T..tp satu keja yg aku pasti akan aku buat..KUEH CHOC CHIP!!ahahahah...anak sedare aku dah besar2 dah..sedeyh tol anak sedare aku yg ke 6 x kenai aku..waaa!!sdh..ade ke x knai aku..??ahaha..yer la 3 bulan jumpak...dia kenai..tp was2 lagik..ahahhaha...x pe..pasni aku tau nak 'takle' dia..aaahah...aku sampai bilik..urus diri...n taraaaa!!!aku ksrg,..di depan komp menaip blog...huhuhuh...okies la..aku penat n mengantuk...aku nak off dulu..see u again...selamat bercuti bg semua warga UIA...^_^...esp rumets,MEDCY (sprt n rec) and rumet2 yg selalu lepak kat bilik 416 KC k..ahaks!!okies..(ngantuk)

No comments: