Wednesday, September 17, 2008

SeGaLa TeNtAnGkU AdA Di SiNi...

Okies!!for the first intro….
Nama aku munirah syakirah…ehhehe…org panggey shake…why..??why shake..??ahahhaa…utk pengetahuan korang id akak aku,jibah gib_shake..ehehhee…akak aku yg no 4 cikgu..org panggey dia cikgu shake..ahahaha..klakar..tp akak aku yg no 4 gune pwn lepas aku yg gune nama tuh…kawan aku pun panggey je..yee yee je panggey time pom 4…aku ske menari dlm bilik…tuh yg menguatkan lagi panggilan shake tuh..jenis aku,aku ske sembang…kalo aku bercerita…masya-ALLAH!!!penjang lebar..tuh yg seswai buat blog tuh..ahahhaa..stail aku plak..kalo bercerita kena specific…mengalahkan enzyme yg ade active site 4 specific substrate..ahaks!!aku ske bace buku..tp bukan buku study la..ape2 la buku islamik..cam faisal tehrani..korang bg je hadiah novel karya dia..mesti aku amik ngan penuh gumbira..ahahahha…aku ske tgk bintang…tgk pemandangan…yg tenang jee…sebab rasa cam leh ilang je masalah aku..nak tgk aku diam bleh laa bawak aku tgk bintang…ahahahahhaa…aku ske makan KFC..esp coleslaw dia..ahahaha…tuh la satu2nye sayur yg aku makan..ahhaha..jgn marah arr..nak wat camne…aku ske seafood..tp aku allergic nagn seafood…camne ekk tuh..??ahahhaha…mmg aku ske langgar pantang..tp pantang dlm blajar aku tkt nak langgar…aku bangga dilahirkan sebg seorg JITRIOT (org jitra)..ehehhee..besh woo jitra…jitra maju ek…huhuh..aku lahir 14 july 1990..kalo rajen bg la adiah..=p…okies la..tutup buku neh..kita masok hal lain…

haa!!dulu aku sekolah ren kat SKSAT..pastu aku sambung ke SMJ (sek men jitra)...penah duduk kejap kat SBPI GOPENG..tp tuh matriks perak baru nak buat...pom 3 aku pindah ke SBPI kubang pasu..SBPI jugakk!!ahahhaa...tp aku suke duduk SBPI...walaupun aku sains tulen..tp life dia cukup terjaga la..huhuh..so skrg neh aku dah abeh sekolah...huhuh..menikmatilah aku idup sbbg budak u...huhuh..meh nak citer sal U aku..=p

UIA aka IIUM...aku masok sini tanggal 10 jun 2008...siott!!aku x redi nak dtg sini..huhuh..tp aku syukur la aku masok sini as dak farmasi..huhuh..tp family aku encourage aku amik medik..so aku mintak tkr n dpt la aku tukar as dak medik...huhuhu...firstly aku masok sini jumpe rumet2 aku...rumet2 aku semua sporting gila habes laa...huhuh...MIRA,GYA n ZURIA..huhuhuh..pastu second day of taaruf week aku berkenalan plak ngan sorang yg perangai lebey kurang serupa ngan aku name dia KIM..ahahaha...pastu klas aku kat sini..............................................................do u really wanna noe..??ahaks!!firstly when i noe who were gonna be my classmates,i wanted 2 cry!!!huhuhuh...seriously!!!aku mana penah ade kenal yg rmi laki...mmg naseb aku nama stat ngan huruf M..so dekat la ngan nama Muhammad...T_T..klas arab 2 org sister...klas math 3 org sisters...ahahahah...mmg aku x selesa gila la..tp lepas 2 months..aku baru leh cope..ahahaha...huhuh...tp syukur jgk aku dpt klas camtuh...hurmm...skrg meriah je..aku leh jgk la blajar ckp ngan laki..mmg aku anggap cam diorang pompuan la bila aku sembang ngan diorang..tp ngan syarat diorang stat sembang dulu la..ahahahah...ntah la...ape nak jadik ntah..camtuh la idup aku skrg...tp kat sini aku ada study group...best gila study group aku..cam family...2 laki 4 perempuan..best la kalo belajar...dlm group aku ada..GYA (ALONG),ZAIM(ANGAH),AKU(ALANG),KIM(ACHIK),IRFAN(UDE),NABILAH (ADIK)...huhuhuh...best...itu la serba sikit life aku kat UIA skrg...nanti la aku sambung balik...aku kena sambung study..BIOS LOGOS yg tebal...aiyarkkk...BIOOO...wait 4 me....

No comments: