Tuesday, March 9, 2010

soal jawab juju~

sekali lagik berjalan2 di blog kawan2...
ade sesi soal jawap..
dah lame sesi soal jawap ni...
cuba cari soalan yg topik berlainan dengan topik yg juju dpt tuh
tp x jumpe..=(
mungkin diri ini x mencari dengan baik..^_^
x pe la..jawap je la yg ni~
____________________________________________

Who are your best friends:
hoho!!~~too many to be mentioned...masih ku ingt hani,farah n kawan time kecik,syamen..huhu..zalilah,maryani,anneh,diha,fanis,kim,gya,pikah,sher,nu'man..huhu~kak fara!(ipan..jgn terase nama kau x de..kau lain ek)huhu..ade lg org penting tp nak best friend kan.?
yg lain bukan x kawan..semua aku care k..jumpe je aku..semua aku layan same~

Do you have a bf or gf?:

hurmm~~nope ^_^
Best place to go for a date:

hohoho!!~~pantai ke,tasik ke ada makanan..boleh jalan2..huhu...
tgu kawen je lah yg ni...hahaha

Longest relationship:

do i need to answer..???too short maybe~
Shortest relationship:
maaflah..saye x bercinta byk kali...huhuh
Outgoing or introverted?:
hahaha...outgoing of coz..=p
Would you kiss the last person you kissed again?:

hahaha..anak2 sedare aku..??semestinya ku mahu~
How many gf/bf have told you they love you?:
hoho..aku x de bf tp tiap2 hari ,tiap2 bff's aku ckp diorang sayang aku tanpa diminta...buat aku lagi sayang diorang~huhu..x penah busan dengar..huhhu..ckp la byk2~
Have you ever thought you were going to marry someone?:
mesti tp x tau bila n biar lah ALLAH yg menentukan..n skrg ni lelaki 2 ntah di mana..saya x tau siapa lelaki itu,mungkin di jitra,mungkin di uia,mungkin di luar sana..atau mungkin di syurga menanti diri ini ke sana...pikir je...tp the best is tgu laki yg willing for me tuh tibe sendiri..haha~saya masih celaru
Are you crushin' on someone?:
haha..hurm~jarang2.nk suke pun payah nk minat pe ntah lg...

Are you happier single or in a relationship?:

hurm~~dua2 ada kelebihan n keburukkan..dua2 kita akan merasa..jadi..??x yah la nak compare...bila single enjoy single..bila dah berdua..enjoy la berdua!!x payah pikir siingle dah Have you ever been cheated on?:
hurmm~~x kot~rase seakan2 itu penah la..haha
Have you ever had your heart broken?:
hurm~x penah!![secara x jujur~~huhu..]
Have you ever broken someones heart?:

byk kot~..saya ni x penah ade pengalaman bercinta sebelum ni..huhu..jadi saye x tau bagaimana org bercinta ni..haha.jadi mungkin byk kali saya buat di luar jangkaan..kalo x suke ckp je..saye x tau
Do you talk to any of your ex's?:

any of my ex's..?bunyi cam rmi je..murah ke saya ini..??huhu~
ckp je ngan semua org...saya mahu hidup..org lain juga mahu hidup

Do you believe that you are a good bf/gf?:

am i a gud gf..??i'm not..coz i'm single!!juz trying to be a better person..try t be the best for ppl who love me..cuba tp xnk pikri result dia..nanti mula rasa sedih kalo x dpt hepikan org kita sayang..huhu...
kalo ade, sya tye...akan ade ke..??dunno~hhaha

Have you dated people who were not good for you?:

hurm..kalo x baik..saya X TERIMA dia~cuma mungkin ada antara kami yg buat jadi x baik..x de trust maybe..saya atau dia rase diri x cukup baik utk pasangan..x cube utk jadi lebih baik..mungkin~saya x tau
Have you ever been in an abusive relationship?:

huh..??
Have you ever dated someone older than you?:
hahahha..nope!
How about younger than you?:
tahun2 atau bulan2..??huhuh
Do you believe everyone deserves a second chance?:
sedangkan ALLAH byk berikan saya byk peluang untuk tebus dosa..apalah layak saya utk mengata peluang kedua dan ketiga..tp peluang ketiga mmg susah dah dpt semula..jgn lepas sesudah kamu dpt..tp jika terlepas..cuba betulkan kesilapan...masih ada byk peluang jika si dia mmg sayang..cubalah!huhu..tp klo dah bg peluang byk kali lg mangkok ayun..mmg agak &^^)^&)& la kan...huhuh
Believe in love at first sight?:
hoh..?percaya..tp untuk saya susah~..pandang laki dengan penuh minat pun susah..pndg sal keje je..cane tuh..?haha..pandang lelaki yg sayang kita sudah..saya percaya...tp saya x pandang lelaki selain niat utk keja..saya selalu pandang abah saye hensem..esp kalo dia pakai baju melayu..=p
Ever been given an engagement ring?:

huh..??huhu..x penah..cincin beli sendiri ade lah~masih blum ada yg sudi..=p..here's a tip..gurls takkan mintak hadiah or pape cincin..bg je pape..n dia akan rase sronok sgt..dia x ukur hadiah tuh besar mane..tp byk mane korang bg hadiah kat diorang..ade yg anggap itu tanda laki tu beria..even ucapan sayang pompuan anggap itu hadiah tau ..huhu..tat y ade certain awek yg ske beri barang tanpa pakwe dia tau..huhu~i shud say only certain gurls r like this..nt all
Do you want to get married?:

sape yg x nak..??dalam hati sape yg nak duduk sendirian..??cuma bila tu ntah la..lambat lagi~bergantung pada yg lelaki lah~..diorang yg nk bg saye makan..huhu
Ever stolen someone's bf or gf?:
x penah!saye xnk jadi penyebab hubungan lain rosak~berdoa utk x menjadi itu~..ape yg lebih penting adalah pertahankan hubungan setelah terjalin...bukan menjalin hubungan..pertahankan selagi boleh~huhu
Does heartbreak really feel as bad as it sounds?:

jujur ke..??sakit..sgt sakit..air mata penah turun macam kanak2 baru jatuh trluka..tp saya ada iman..saya ada tuhan~rawat hati bukan seperti rawat luka~tp apa2pun suma datang dari saya..lepas itu..hurm~nt really bad..huhu~tp cukuplah ye~x nak dah
Is your gf/bf the most amazing person?:
hoh..??huhuhu..mungkin ada yg lebih baik..tp itulah yg terbaik utk saya..saya hanya menerima apa yg ada~dan berusaha bersama yg tersayang untuk menjadi lebih baik~(nantilah kalo ade k)
_________________________________________

huhuh..
any other quest..??
feel free to ask kat ruang komen..

ngah jawap2 soalan ni
diri ini terpikir
bercinta~~~
i dunno~
it's sumthing big for me..
terlalu besar..
ALLAH jadikan perasaan tu bukan untuk saja2...
satu benda yg indah yg diringi satu benda yg berat~
nak yg indah tuh kena bersedia yg berat tuh skali
kalo nak indahhhh mmg keja cerai or putus je la

benda tuh akan datang...
tp saya x tau bila
lambat atau cepat
saya tidak mahu risaw...
saya seorg perempuan..
tgu je la...
itu pun kalo ade..

yg nak salam ngan tok kadi tuh lelaki..
so let them think when they r ready
n then lets talk..haha!~
am i rite..?
ALLAH lebih tau mana yg terbaik~
saya hanya mahu diam...
______________________________________________

"Takkala si adam dan hawa berkongsi kasihnya,maka bibit-bibit cinta mula bersemi memerlukan pengorbanan yang membawa kebahagian dalam setiap apa yang diusahakan namun jika tiada persefahaman dalam semua perlakuan,luahan perasaan bakal menerangkan yg gelap..Perpisahan adalah jalan yang terakhir~" hafiz kamaruddin(edited by munirah syakirah),2010

hepi to see my fren hepi~if pape masalah terus terang ngan pasangan masing k..^_^..jgn diamkan diri~jika mulut x boleh..menaip pun xpe~biar mereka tahu ape yg ade dlm hati kita~terus teranglah...jgn buat kesilapan dengan mendiamkan diri~itu hanya mematikan hubungan..kesilapan mengajar~^_^

silalah baca blog NAJIBAH KAZMIN (klik di sini) - suka post ini

No comments: