Friday, October 9, 2009

lame x kongsi cerita..lame ke..??huhuh...rasenye time exam tuh baru aku update blog kan..??huhu..x tau nak kongsi citer ngan sape2...so sini la aku akan bercerita..huhuh...guess wut..rini aku lupe nak masak..ralit punye ralit dlm bilik...tgk hp yg x berbunyi...n tgk movie ntah bape byk...tgk emel yg penuh ngan facebook punye comments..tp malas nak reply...ntah hape yg aku tgu aku pun x tau..hahaha...masalah kalo cuti ni..x tau nak wat pape...yer ker..??byk je keje..umah ni terbiar je rase..aku nak makan pun rase x best kalo mak n abah x de...aku x ske makan sorang2..dulu aku dah biase...tp lepas aku dtg uia..aku x penah makan sendiri...everything semua same2..ngan rumet terchinta...miss them..semua pasal uia aku rindu skrg...huhuhuh...pikah bg msg smalam bg kritikan sal drama NUR KASIH...dia x puas hati katrina balik pakai purdah..sori pikah aku x de kredit..terkejutkan aku x de kredit..jarang aku biarkan hp aku x berkredit..huhuh...so,jgn marah kalo aku x balas msg sesape k..even msg dari org kuat MEDCY pun harap maaf la k..huhu...kalo nak call aku...aku tgu call je...

ckp sal masak td..sian abah..balik nak makan..aku plak x masak..jenuh!!sorry abah..mak x de rini..pi kursus...mmg pttnye aku la masak..pegi mane ntah otak aku melayang..aku pun x tau...tp naseb baek alng ade nak tolong...along makan kat sini...rini besday aminna...10 hb okt...same syeikh muzaffar naik ke langit (mcm ayah pin plak)...huhuh..aku plak spoil the happiness lak..duk dlm bilik saje..so aku dtg ngan anak2 dia lepak bilik aku...kalo tgk bilik aku skrg cam tongkang pecah la..ingtkan jibah x de leh la lawa sket..bukan sebab kami x ske kemas..tp brg kami byk kalo balik...anak2 sedare aku dah mencacamerbakan bilik ni..so mmg cam tongkang pecah...byk kali aku marah diorang..lepas plak marah kat diorang...along biar je...padahal benda kecik pun diorang buat..aku plak marah2..haihh...along ajak sembang2 rini..x de mood..tp kena ingt...bukan aku je idup dalm dunia ni..ade jugak org lain idup sekeliling aku..hati diorang kena jage gak...sembang la kami..huhu...leh gak lepas busan kat umah ni..naseb bake cuti...ade gak pikir nak lepak skolah esok (ahad)..tp adik2 ngah exam..susah plak nak kaco...hurmm..alamatnye habeskan la masa kat rumah ni sengsorang...

hurmm..sementara along kat umah ni..dia nak layan aku...nak beli kfc kat aku plak..paham sgt camna nak buat adik dia yg sorng ni hepi..huhuh...lgpun besday minna pun rini...x baek plak aku duk bilik sorang2...naseb baek aku x makan sorang2..kalo x mmg x lalu..walaupun makan kfc...ritu balik kedah aku beli kfc x abes...busan la duk kl sentral sorang2...hari tuh aku makan burger je utk sehari tuh...gya tau mesti gya marah...tp aku tetap buat...ske kena marah pasal benda2 camni..aku tau aku disayangi kalo kena marah2 camtu...ahaks!byk lg nak citer...tp buat masa skrg takat ni la dulu...tgh tgk abah kejar cucu dia sebab nakal sgt..ingt nak marah..last2 abah yg gelak..huhuhuh...hepi tgk diorang hepi....hati yg sedih pun jadi senang...buat stakat ni la..huhuh...

hepi beday minna....maksu doakan minna hepi...:)u deserve a hepi life...zaman kanak2 zaman yg paling hepi kan...???skrg ni x hepi ke..??hahaha...hepi...insya-ALLAH!

No comments: