Wednesday, October 28, 2009

PeRmULAaN Yg TerAkHiR...

hurmmm...pejam celik dah sampai aku ke sem terakhir di cfs...sedih sebab bakal meninggalkan cfs..x sabar sebab bakal pergi ke tmpt baru (yg aku tau cabarannya sgt besar)..hepi sebab aku telah menghabeskan masa2 aku di uia dengan sebaeknya...byk pengalaman yg aku dpt dari aspek blajar,prasaan,menyesuaikan diri,dan pergaulan...penuh suka duka..=)...

first2 masok sini pun dah start ngan meeting..well,dah agak benda tuh...smac dah nak dekat..mmg ptt bersiap sedia dari skrg...dah 3 minggu berehat kat umah..bila start balik rasa lain plak..haha...kena biasekan diri balik...a few things kena sttle n aku kena pntau dak first year ngan lebih rapi since aku bakal meninggalkan cfs..x nak arr tglkan diorang ngan tgn kosong...

haa!!bagaimana pulak ngan klas..??huhuh...??

group aku group 3...kali pertama dlm sejarah aku sekelas ngan geng yg rmi perempuan!!!ya ALLAH...doa aku tetap termakbul walaupun lambat...yg penting SABAR kan..??ALLAH PASTI TUNAIKAN..=)...wondering ex classmates aku rindu ke x kat aku..=p..but ipan said "x pe..kiteorg dah biase ngan klas GAY!"hahah...tp aku enjoy ngan klas rmi pompuan ni...sian gak tgk dak laki klas aku..diorang ngah rase pe yg aku rase dulu...perasaan yg pada awalnye x best...tp aku tau diorang boleh punye..hehehe..aku enjoy klas rmi lelaki dulu..mcm2 aku dpt tau dari diorang..tp aku pun seronok klas ngan rmi perempuan..sebab aku boleh expresskan ape yg aku xleh wat dulu..haha!

klas chem 3..madam susilawati..aku penah jadi students dia tme chem 1...dah biase ngan survival being her students...so kena work hard la...pencarian ilmu sendiri sgt penting...

physic 2...madam maziah!!!sgt hebat!!!!hahahhaa...dia ajar sgt paham la...cume dak klas aku agak x biase nak terang2 kat depan n soalan2 yg byk dan juge kena blajar sebelum masokk klas..huehueehueh

BTQ!!!ustaz nasiruddin...!!ustaz yg sgt comelll bg aku!!!hahaha..gelagat dia buat aku x ngantuk..tp jibah siap leh tersengguk..n yazid pun..hahahah..tp ustaz tetap maintain..yg paling best..sesi teka meneka perkataan yg dia bakal pakai lepas dia stop..huhuhuh...ada kezutan..x sangka...tp leh adapt jek...

huhuh..itu la yg aku leh citer..aku actually ngah ngantuk.. study chem 3 sebenarnye..kan aku ckp chem 3 kali ni perlukan survival..huhuh...tp x sedar bila aku tertido atas meja beralaskan chem brown..45 minit jugak la tido yg kate kejap tuh..naseb baek pikah call kejutkan aku..lame x dikejutkan ngan dicall..hahah..pikah nak beli kfc!!eee..lame x makan..=p..n makan kfc pada weekdays sgt spesel..=p...ntah ape yg penat aku pun x tau sampai suara x de...tp minggu ni mmg minggu memerah otak...nak biasekan dir balik ngan hidup yg bz...

aku sgt terharu ngan rumets aku yg gile bapak dah paham aku...huhuhuhu...mmg pandai btol korang jage aku..bahagia aku duduk ngan korang...=p...

pikah dah tau ayat2 x direct aku kalo aku minta pape..

gya yg tau mcm mane nak approach kalo tgk aku sedih2...

juju pendengar yg baik...

izan ngan kate2 semngat dia tuh..huhuh

kim x leh lupe...kembar aku tuh..boleh buat aku x leh kate tidak

korang pandai buat aku ketawa balik...hahah...hadoih!!!huhuh

pelengkap diri dan peneman aku dikala kesunyian di bumi CFS..x de sape dah nak layan aku ni..wat ayat sedih..=p..but tat the truth...

thanks...may ALLAH bless u all..x de pape aku leh ckp melainkan..i love u sooooo much!~~~=)

No comments: