Sunday, October 25, 2009

pehal..??

baru balik dari SBPIKP..rindu btol ngan jr2 n cikgu2 terchenta..kebetulan mak kena bg ceramah kat cikgu2 aku..huhuh..so aku amik kesempatan jumpe semua...ohh!!~~semuanya masih rindukan aku..=p...esp adik angkat aku HAWA...da one n only adik angkat yg aku ade...aku selalu pantau keadaan dia kat sekolah...jangan jeles yek jr2 yg lain...sape suh cari kakak2 angkat or ABG ANGKAT yg lupe nak dtg sek..??heheheh...maybe diorang bz...so boleh la aku lepak2 kat adik angkat aku lame2..lame x kongsi citer ngan dia...mcm2 la kluar...dia tunjuk stiap perubahan kat sekolah tuh..beza kami 4 thn je...cume dulu org ske konfius aku ngan dia..bukan muke kami..dia jauh comei dari aku..huhu..(sori!!x leh kaco dia...!!!) cume kalo kami jalan agak serupa n dari jauh (dari blakang la.) org akan kata dia is aku n dia pun jd librarian gak..hehe...dah pantau2 keadaan adik angkat...jumpe cikgu pas ceramah..semo tegur aku kurus..ye la!uia x kasi aku makan kot..x macam sbpi..seaktif2 pun dia kasi aku makan..=p tuh yg jadi berisi tuh dlu...dah la sambil study ske makan..=p..dulu je la..sebab dulu makan nasik kawah..cepat ngntuk..makan je la leh ubat ngantuk..lebih 2 jam situ,aku pun balik

balik...kemas pe yg ptt...usha hp...x de pape pun yg leh usha sgt hp tuh...try pejam mate...

mak : adik ok..??
aku : ok ja mak..
mak : nak makan x..??sedap ni...[lain macam je mak layan ni]
aku : x nak la mak..x lalu..(snyum2 kat mak)
mak : tuh mengelamun pe tuh...
aku : x dak papa..sindrom nak balik kot mak..ngantuk..jalan byk td
mak : lain btol la adik blk ni...meh kat sini meh..mak usap2
aku : [wahhh!!!peluang jgn dilepaskan!!]
mak : awat panaih sgt kepala
aku : huhu!!panaskan enjin mak..kat uia kena byk pikiaq..
mak : hurmm..panaih ni..pi mandi satgi na..jgn sedih2 sgt...mcm kurang kasih sayang ja
aku : [erk..??]mak usap la lg..payah nak dpt ni..hahah!
mak : ok la...mengelamun ni ok kadang2...hehe
aku : x da la mak...sindrom nak balik uia kot..
mak : rumet adik baik..hepi dak ngan depa..?
aku : ..??depa mmg baik..baik sgt2...hepi sgt2...
mak : ohh..ok..pi la mandi..panaih sgt pala ni...
aku : [ x pening pala pun..hurmm] ok

pehal ek..??pelik sgt ke aku cuti ni..huhuhu..tq mak...layanan yg sgt baek di ambang mauk ke perantauan...

tq abah...mcm2 adik dpt balik ni...x sangka nak dpt 'benda' baru dari abah...mmg tau yg lame tuh dah lapuk tp masih leh digunekan...tp actually rasa x layak nak dpt..adik x penah buat pape yg buat adik berhak dpt pape dari mak n abah...result pun x membanggakan mcm jibah..dah la dpt sebelum dpt result..lg la rasa x berhak..adik rase mmg x layak nak mintak pape...x pe..alhamdulillah..

x sabar utk pulang...hope uia pun x sabar menunggu aku...urmm..

No comments: