Saturday, February 6, 2010

Imbas Kembali...layan perasaan

diri ini tidak mahu melayan perasaan
semakin akal ini menegah...
semakin hati ini memberontak...
maka akal berfikir...
berilah hati masa~~~
melayani perasaan yg dtg bertubi2~
wahai hati~
janganlah kau bawa diriku hanyut terlampau jauh
akibat melayani dirimu...
kerana aku tau...
sakitnya bakal tiba jika x dpt dikawal~
dan diriku perlu bersedia...
tisu di sebelah laptop...huhuhuh
**********************************************************************
komen2 ahli snr....
di sini munirah syakirah dpt mengenali tulisan sahabat sendiri...
biar diri ini meneka~

you're a very fortunate soul.you're a source of inspiration.ramai org look up to shake and expect a lot from u.tapi ingat, even smart ppl do stupid things.i'm sorry if i ever offended u.I hope u dan banyak belajar, sebab I sure learned a lot from you- both on what i should be and what i shoudn't
- let me guess...julia..=p...thanks julia...sgt mendalam...shake akan ingt.."even smart ppl do stupid things"..byk benda bodoh yg shake penah wat..penah sampai menjangkaui 6 thn..huhu..ingtlah shake kalo shake buat benda yg bodoh...huhuhu...many ppl look up to shake..??hope shake dpt jadi yg terbaik..dan boleh jadi contoh yg baik..even it makes me feel tired...tp semangt shake masih ade...
Shake,sorry kalau aku ada buat kau terasa.aku tahu aku byk susahkan(atau busankan aku x sure) kau.syg kau sebagai seorg kawan!tq sebab byk bg kesedaran aku!!!
- sher!!!huhuhuh..apa yg aku mampu buat hanyalah berckp..kadang2 aku juga manusia yg byk lakukan kesalahan..berckp gini kadang buat aku sendiri sedar...kau kawan aku...selamanya jadi kawan aku...semoga kau hepi
kak shake;penyayang;bertoleransi;a gud leader.kakshake teruskan perjuangan!!walaupun menjadi ibu tunggal <----maaf terpaksa paraphrase ayat ni!!!
-maaf!!ayat seterusnya x boleh tulis...btol x hani..??huhuhuhuh..maaf kalo salah teka
GOOD JOB-sporting,can manage anything
-munirah syakirah x dpt meneka tulisan ini..must be from org yg xpenah menulis depan mata ini..huhuh
shake,gud rumet..good leader n good bla bla bla...huhuhuh...luv u so much
-tulisan ni kalo x kenal mmg munirah syakirah sgt x prihatin dengan org tersayang..huhuh..gya!!!
shake!!nice to noe u la..thx for everything shake..mintak maap byk2 atas segale salah dan silap.."gonna mish u"=p - azri
-azri..kalo x tulis name pun shake tau ni azri...huhuhu...sebab~~ayat gonaa mish u..huhuhuh...u will miss me azri..=p

komen lepas ni x payah teka..mmg dah tulis nama
shake: u r my best fren.nu'man byk blajar pd shake.nu'man kenal apa itu kawan dr shake.shake selalu ada bila nu'man ada masalah n shake leh detect bila nu'man ada masalah.mmg sebelum ni x dak org knai nu'man sampai camtu (alamakk..time ni terharu)..thanks coz sudi jd kwn nu'man n amik berat sal nu'man.fren forever
- nu'man2...itu nature utk sorg kawan mengenali seorang kawan...wat's a fren for...juz hepi kalau tgk kawan2 hepi..moga2 nu'man dpt apa yg nu'man nak~~
kak shake!bagus sgt!!dedicated r..bangga sgt..gud luck 4 everything n thnks sgt..
-byknye 'sgt' dik!!~~~huhuh...sorri x dpt cam lg tulisan adik2...
ak x nak tulis..ari2 ckp ngan ko,gelak ngan ko,gado ngan ak..teka ni tulisan sape..he2
-nur syafiqah binti anuar-082987..no phone n kp aku x hapal walaupun senang..sori..huhuhuhuh...2 thn aku duduk ngan kau..mesti aku kenal tulisan..=p

byk idea,well organised,frenly
-sori x kenal..=)

very nice person,sgt dedikasi
-dah lama aku dengar perkataan dedikasi..tp aku x tau apa maknanya sebenarnye...ape ek..??but thanks nway..=)

shake...u r hoooottttttttttttttttttt!!!thanks for everything...i luv u

-adli!!!aku dah kata byk kali about calling sayang n i luv u...tp nampaknye lg aku larang lg kau nak wat..isk isk isk...keep it for sum1 u love k..sian dia terpaksa kongsi pgln tu ngan org lain..huhuhu..but ad..tq jugak..kau byk tolong aku jugak ad..kalo kau still nak lepaskan marah ngan citer2 kat aku..anytime ad~~hp aku sentiasa on~~telinga aku sentiasa ada...aku sedia ....=)

wahai akira!!!syabas atas kepimpinan anda!cuma kasang2 cuba go straight to the point dlm meeting,jgn deviate byk sgt.slm

- wahai farabbi!!~~tq...dah cuba...tp x mampu..seyes!!~~tp diri ini masih lg mencuba..huhuh...maaf~~harap lepas ni dpt lagi kerja sama..anda sgt tenang..kagum anda baca buku faisal tehrani sebenarnya..huhuh..kalo nak..byk dlm koleksi ni..=)

kak shake,sy sgt kagum ngan kepimpinan akak,sgt komited!!besh gak sempoi je..keep it up!!
-alahai adikku sayang...akak x kenal tulisan korang lg...wut a bad akak i am..huhuhuh..maaf ye...

aslmkm,shake...SHAKE=BUSUK!!hehe..Sayang Shake sgt2..thanks brought me into this family =) -jibah comei-

- hey!!jibah..kau dah rampas title kak jibah tau!!abes kau kalo dia tau...huhuhuh...kau tau kan dlm contact aku kak jibah mmg pgl jibah comei..hehe..abes la kau..=p...n i noe sayang...BUSUK means sayang..ahaks!!~~cuk!!!(rase cam penah dipgl dulu..hurmm~)

shake,mi goreng sedap,pedas cket,tp sodap.p/s: ko mmg the best!!

-adess...sori x cam..hehehe..wuwuwuw~~but tq for the complement..hehehhe...mi tuh aku campak2 je...hehe..sori la pedas sket...huhuh...lame x masak

shake!!-thanks for eveything dr mula sampai skrg-ko mmg happening n bertanggungjawap dalam keja-jumpe lg -zul-

- zul~~gentleman yg paling aku x penah jumpe sebelum ni..hahha..

shake..minx maad salah dan silap..maaf buli ko..hahaha...all the best in exam..trimas bantu aku...

-irfan!!kalo kau x tulis nama pun aku cam tulisan kau..=p..kau mmg ske buli aku..huhuh...bantu..??pasal ape or sape..??=p

makcik shake,sombong ngan aku...

-mak cik shake..???hohoho!!~~bolehkah aku harap agar nama itu tidak dipanggil lg..??huhuhu..aduh..sombongkah..??sori2..heheh..aku ingt aku dah x sombong ngan laki dah since dtg uia ni..

idup shekairawh munairawh!!~~~
-paan!!!~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~huhuhuhuh

ada lg komen...tp biarlah dlm simpanan ingatan~..saje aku tulis sini nak bg ingt...yg x tulis bukan x nak ingt...tp.........huhuhuhuhuhuh...aku masih simpan..=)
______________________________________________________

4/1/10- pukul 12...break time klas btq

shake- moon nak pi mana..??
moon - moon nak pi toilet...
shake- nak itot!!~~

ekin- toilet ting 1 kunci arr...
fatin - x pe kita gi ax ting 3
moon- ha!!!~~~x nak arr!!seram ar tempat tuh
shake - nape lak..??
fatin - shake x tau ke tmpt tuh penah jadi sumthing...??
shake- ohhh~~(diam sambil senyum)

masuk ke toilet..
.munirah syakirah hanya sekadar cuci muka n tgn
ilangkan ngantuk
ternampak tingkap mengadap ke koridor ke ukc 1
tidak berkunci...
munirah syakirah melihat koridor dan kawasan sekeliling
adapting~~~~~~~
mengelamun~~~

fahana- haa..shke..mengelamun...eeeee...x leh nak byg dulu ape jadi kat sini...seram..tgk bumbung tuh pun still ade kesan

shake - (tersentak.tgu lama...senyum)...asal nak seram...tu dulu...toilet tetap toilet...zaman silam tetap zaman silam~tempat ni cantik..disebabkan 1 peristiwa kecantikan org dah x nampak..hurm~~rase nak tgkp gmbr kat sini..last klas kat sini..sape bwk camera..??

semua- x de la shake

shake - oho~x pe...gune ingatan je lah..hehe..(pandang semula pemandangan..tersenyum..mata sudah kabur)....

semoga dirimu tenang di sana
doaku untuk mu...
pengenalan yg sekejap tidak bermakna dirimu x bermakna utkku
tidakku lupa kenangan bersamamu...
bersamamu kuperoleh abg yg baru...
peninggalanmu buat aku kuat untuk peninggalan yg seterusnya
kesakitan yg buat aku separa kebal...
walaupun kadang2 aku lemah dengan perasaan...
trima kaseh ALLAH atas segala dugaan
aku terima keputusan yg ada walaupun pada awalnya x rela
tp aku perlu trima hakikat...
tiada siapa pun yg kekal...
x kira manusia ataupun hubungan~~
melainkan hubungan denganMU
trima kaseh...

shake- weyh!!~~kang ustaz start lecture kita x masok klas lg..jom balik~~(basuh muke n balik)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
kadang2 kita x menjangka apa yg terjadi pada kita~~
bersiap sedia...
sama ada meninggalkan ataupun ditinggalkan~~~
trima kaseh sebab bg aku kenangan~~~
trima kaseh kerana bg aku pengalaman...cuk!!~~~=)

wahai hati!!!~~~masa sudah tamat!!!
back to reality!~~trima hakikat yg ada

hati terpaksa tunduk..

naseb baek tisu di sebelah~~

No comments: