Wednesday, May 5, 2010

^_^ lalalal!!~~KINI KU KEMBALI!!

fakta sambungan daripada presentation lutfi arbain
buah kebykkannya berfungsi seruoa dengan bentuk buah tuh...contohnya delima bendatuknya cam otak..kacang parang bentuknya macam buah pinggang~dan selebihnya fikir sendiri..=)

tuai padi antara masak,...
esok jangan layu-layuan...
intai kami antara nampak...
esok jangan rindu-rinduan...

syahdu je may(dak first year yg selalu lepak dlm bilik kami...dia sgt selesa study n tido sini walaupun biliknya x la jauh sgt) nyanyi lagu tuh..heheheh

wah~hepinye~semua..
diri ini pun mau hepi~...
carefree..hoho!
but many things need to be settled...
hurmm...harap2 gi aquaria 12 hb ni jadi ye munirah bafana..?
serbu klcc rmi~

tadi presentation dr huda~
hurmm..byk yg x dpt dikeluarkan...
semua penat gamaknya...
malas untuk diterangkan lebih lanjut..
so far ok lah...=)

hari ni~ keja tangkap gambar je
byk gambar dah kuar..
paling suka gambar di atas tuh
semua nampak sgt sgt sgt sgt sgt sgt sgt sgt hepi~~
itu kenangan yg berharga~

tibe2 may nyanyi lagu hai hai bye bye..fuh~
semngt btol dia hari ni
suka btol tgk~

abg sumi datang td!!heheh...
ingt gak kat adikmu sorang ni..=)
___________________________________

setelah beberapa lama~
dah lama x interpret action org~
byk activiti diri ini dulu yg x dibuat skrg...
skrg segala action akan dibaca...
action datang dari hati~kan..??
body language~~
bila diri ini mula memerhati~~!
tibe2 byk benda yg tersedar!!
munirah syakirah KINI KEMBALI!!!
byk yg sebelum ni x sedar kini kembali sedar!!
__________________________________

kadang2 bila kita dlm keadaan sedih ,marah atau kecewa...
kerana sesuatu..
kita fikir..
penahkah kita lakukan begini kepada org lain~
yg membuatkan mereka sedih,marah atau kecewa...
jika ya...
syukurlah pada ALLAH jika hukuman sudah terbalas di dunia~
cubalah betulkan kesilapan...
jika tidak~anggaplah itu hanyalah dugaan tanda sayang ALLAH pada kita~
*renungan untuk diri sendiri*

untuk adik2~yg masih fikir masa depan
atau sape2 saje yg boleh dimotivasikan dengan ayat ni:
jika ada pemilihan yang banyak di sekeliling anda..
pilihlah yang terbaik~~..
apabila dah memilih~~~
jgn sesekali lihat yang lain~~~

sudah terbiasa dengan byk2 manik~
walaupun dah ada permata..
kita masih terpandang manik2 tuh~~
wlupun permata sudah yg terbaik~
jgn pandang blakang...
pandang blakang pada pilihan2 sebelum ni~
akan jadi masalah baru dan penghalang apa yg ada di depan mata je~
juz hold it n dun look back!!
wut u have is the best for u k!!~~^_^

4 comments:

Fawwaz said...

KINI KU KEMBALI??waa.. ur so cheered up. hehe. gaining momentum for kuantan?

fityatun_syakirah said...

wahh~fwz tuh kau ke..??=)..i am!!uhuhuhuh...x de la gaining momentum for kuantan..its more than tat~hehehe

Fawwaz said...

yeah its me =)
oh lebih dari itu..? dasyat ang shake. kagum ak. haha

fityatun_syakirah said...

hohoho!!thanks!~^_^

kagum..??huhuhu...dahsyat mmg dahsyat~hanya mahu persiapkan diri dari benda2 yg x elok berlaku..heheh