Tuesday, April 14, 2009

HOhOhoHoHo!!~~~

haaa!!~~~setelah sekian lamanya...aku simpan semua gambar2 aku dlm phone...kini aku dah masokkan dlm lappyku ini..hahahaha...bukan pasal ape...ni semua gara2 virus yg menyerang lappyku sejak family day ritu...dah format..n dia dtg semula..hahaha..nasebku...so skrg...lappyku sudah sehat!!~~~~ni haa...aku letak gamabr yg aku tangkap since kali terakhir aku letakkan gamabr dlm lappy ni...kali ni,x de ayat2 yg pnjg2...just gambar aje byk n explaination tuh maybe panjang..ahahha

SMAC

ni time quarter final MEDCY LAWAN IDEA...gile arr...mmg mendebarkan saat2 ni...
time ni jugak kami final touch family day...tahniah pada basketball team medcy
mmg membanggakan

haa..ni hari terakhir SMAC...sister lawan tarik tali..MEDCY menang..
ni tgh rehat2...


haa!!~~berseronoklah kami kat sini...lepak2..x dengar lgsg ucapan VIP..ahhaha
tp mmg best gile closing..ahaks!!~~
ops!!~~jgn wanita berpurdah jap..
huhuh..ape kes purdah jarang..ahaks!!~~


AGD


suap kak hawa..suap...huhuhuh
ni la makanan yg sempat aku makan..pastu ters lari kat tmpt kejadian..
ahaks!!~~~x leh aku tgl keje lame2...
x tenteram...tp sempat la curi makan tembikai kat depan tuh time speech...
kenyang jek..hihih..seb baik balik tuh pikah cam tau2 aku x makan...ade plak makanan utk aku
julia n me...
pas abes majlis...aku,kak long n kak fatin

HEADCOM2 S N R (FEAT ZURIA) JALAN2 CARI MAKAN...


aku tgk ikan kat petshop kat mid vell..ahaks!!~~


haa..model carl's jr...tgk la burger dia yg besar....tuh yg medium tau...
aku pesan yg large punye!!~~~
kena mampatkan perut ritu..hahaha


haa!!~~~ni yg x boleh blah..kami baru dpt maknan...
meji dah makan dah....x nak kami tgkap gambar meji makan ke meji..??hahahah
pastu pandai ek usik kami makan...ampeh!!~~


CLASS ENGLISHKU!!~~(FINAL DAY)


reading class


writing class


EXAM WEEK!!~~~
BERUZLAH DAN BERKAMPUNG DI LY


gini la kalo aku study sorang2...huhuh...papan putih kena ade..
x de student x pe..aku nak bgdiri sendiri je paham...ahaks!!~~


hari pertama...


hari keberapa ek aku berkampung..??x ingt dah..haha


CUTI SEM TIBA!!~~~


perkara pertama yg mak aku tunjuk time cuti...keta!!~~~
hahahahaha...sori..aku x mintak pown kat mak nak keta k...
mak pown x citer yg mak dah beli keta ni...SUMI la ni pecah rahsia!!~~hahahahha
hehe..saje pakai baju kaler same..


MY NEW BEST BUDDY...


x lengkap cuti aku kalo x melawat skolah kalo time aku cuti tuh waktu sekolah...
ape lg..lawat la..kebetulan adik2 nak amik SPM time ni..cue aku sempat amik gambar time
diorang da balik...

SEM BARU...!!~~~CARA BARU!!~~
aku,pikah n izan...nak berjalan ke nando's!!~~~
kami di nando's!!~~

BIO LAB 1 CLASS!!~~~


ahahahah...ni la apa yg aku simpan dlm phone

12 comments:

Matluthfi90 said...

shake sedang mempamerkn album gmbaqnya

nmpknya bertambah anggun & sakssma srikandi kita sorng neh

oh, itu kimon kumon ka? (aliterasi)

M Syakirah said...

yah...shake sedang mempamerkan gambar hidupnya di UIA...shake berbangga kerana mud sudi merantau sampai ke sini...ibarat diberi batu mendapat intan kedatangan mud di sini...

adakah sakssma itu bermakna saksama..??kurang mengerti konteks tersebut...harap pelita yg malap ditambah minyak...

srikandi hanya manusia biasa,
menanti bila tibanya dewasa,
semua org ada anggunnya,
trima kasih memuji tanpa dipinta...

huhuhuhuhuh...(puji ikhlas kan?)

hahahaha..ya!!~~~itu la kimon kumon yg pernah dikenalkan dulu...ahaks!!~~~sudah setahun baru kali ini dipamerkan wajah...

bdk flat said...

wah....ada gmbar basket.....bangge2...

pkai burdha.....x tahan....

Liyana said...

amboi2...
kereta baru naaa...
nak2 kereta jugak..
sng skit nk ulg alik dari kbu tuh...huhuhuh

M Syakirah said...

huhuhuhu...mesti la ade gambar basket...saat2 genting tuh...ahaks!!~~~cuak gile time tuh...

ahahah..purdah jarang..ahaks!!~~

M Syakirah said...

huikk..liayana...x dak la..huhu

.::annemishi::. said...

uih..keta baru yok...
g skolah jom..blan 6 nih.. mu cti dok? second week of june.. rndu aar skolah.. my juniors..

M Syakirah said...

lor...aku masok uia 1 hb 6 arr...hari gawai...adoihhh..nak wat guane..???

bdk flat said...

kereta da smart....

bwak la kami jalan2.....hehe

M Syakirah said...

hahahahaha...no comment la Ipan...tp aku make sure kau x bawak kete aku...laju2!!~~~~~~

bdk flat said...

x lju la aku bwak.....

kecuali ngan kengkawan aku yg plik jer.....

waktu biase aku berhemah.....

M Syakirah said...

huhuhuh...baiklah...aku percaya..:D