Monday, April 6, 2009

lallalalalaalal!!~~~

ape nak kate...rasa cam dah lama duk kat sini..rupenye baru 2 minggu...ulang suara...2 minggu...!!!~~~huhuhuhuh...mmg leisure gilew duk sini...blajar bio lab..n kdg2 blaja chem 2...tuh pun ntah hape2...kimir organik la katekan..mmg pening pale...juz amik basic je...insya-ALLAH..boleh...mcm2 bendaaku dah plan..tp x jadik..nakw at camne...aku hanye merancang..tuahn yg tentukan...kenapa nak sedih sgt kan...aku ingt nak gi jumpe akak aku kat kuantan..rindu sgt2 kat dia...tp x jadi jugak...sebab pikah x balik...n aku pak demam...nak balik mgu ni x boleh plak...jibah dah nak exam...dia kena komited ngan study group dia..wah...!!x tau plak akak aku ade study group..but chaiyok2 for her..aku dah rase..nanti aku pun kena wat study group kat sane...adakah aku akan bt study group ngan study groupmate yg same..??fuh!!~~x sanggup aku berpecah...tp kim n aku dah berlainan simpang kat main campus..tp insya-ALLAH kami akan berhubung lagik...aku akan doakan yg GYA akan dpt apa yg dia inginkan..aku pun nak tgk dia hepi dengan pilihan dia sendiri...insya-ALLAH..study group kami akan kekal..hurmmm...

ujung minggu ni seyes ckp cam ular sawe aje kami ni..huhuhuhu...duk bilikk aje...kim balik..aku habeskan mase tgk muvie kat sini..ya ALLAH,seyes ckp aku xpenah seleisure ni...kalo buat gini la next sem mmg mampos la carry marks aku..aku tau..ni la sem yg boleh aku rehat pown..sem depan mestid ah bz blik n then final n then UNGS insya-ALLAH..doakan kejayaan aku...biarlah aku akhirkan sejarah2 anak2 Tn Haji Ab Rahman dengan sejarah yg membanggakan...semalam aku,pikah n izan tibe2 nak kluar...kami gi secret resipi kat jaya one..dekat aje la...lgpun time tuh dah 5 30 dah...huhuhuh..baru la pikir nak kuar....pas beli kek..kami makan kat nando's..saje nak cube...geram jgk ngan pekerja nando's ni...kami tau kami student..tp kami ade duet...x payah la risau..kalo x de kami x makan dah kat situ...haishhh...aku pelik..nape diorang tgk sgt pada title arr org melayu ni..???student doesn't mean yg diorang x de duet...penoreh getah doesn't mean diorang x de mercedes 2 -3 buah...hey,penoreh getah kaye..jgn tgk kerek sgt pada nama...semingguleh dpt above 800 kalo x silap..itu yg abah nak sgt beli tanah yg ada pokok getah...sape kata penoreh getah x de duet..??(itu hanya contoh)...jgn tgk title sgt...doktor x semestinye kaye...mekanik x semestinye kerek...ade mekanik yg kaye pe...owner workshop dia sendiri...itu yg aku agak sedih ngan segelintir malyu kita la...pekejra tuh ckp...ALA,X BYK LA BIL NI..SKET AJE NI...sape kate banyak..??dia yg kate banyak..kami no hal aje bayar...saketnye hati...kawan akua de sampai nak cibai mulut dia tuh..ahaha..sabar aje la...pikah ckp asala kau x kaur duet seratus aje..??hahahaha...itu bukan ajar dia tuh..kalo kita wat camtuh kita pun dah jadi cam dia...btol x..??mcm2 dunia ni...gitu la..jgn tgk pada nama...melayu suka buat kesimpulan pada pandangan pertama...x tgk lg background dia camne...dah nak kutuk mcm2... tibe balik ptg tuh..dpt khabar nyang dah meninggal..innalillah...semoga arwah diletakkan ngan golongan yg sedikit....terkilan sebab dah rancang nak gi kuantan..tp x jadi plak...

hari ni plak hari isnin...ptg ade bio lab..hari ni experiment sal cell..best la buat..enjoy je..lukis2 je rini..x yah nak wat komplicated cam enzyme tuh..huhuhu...best la jugak...aku partner ngan fareez rini..first time partner ngan dia..sonok jgk..tgk cyclopasmic streaming rini...time nak tgu madam start lecture balik...mas tye...MINGGU NI ATAU MINGGU DEPAN INGT NAK WAT MEETING MEDCY...aku senyap balik...aku tye nak bincang ape...dia ckp...nak bincang sal aktiviti utk next year...aku senyum aje...dia nak mintak semo headcom yg stay bincang dulu antara sama2 headcom lujnah masing2 n utk aktiviti..huhu..aku senyum lg...lame x de meeting..rindu jugak sebenarnye nak jumpe seua family balik...tp bab bincang2 ni rasa cam x ready lg..hahahaha...tp act akud ah la ade plan utk thn depan...huhu..cube utk handle sendiri kali ni...tanpa akak n abg yg selalu membantu...ade la mas tye sumthing sal s n r...tp aku jawap ala kadar la..lain sket care aku explain..shake terang ala kadar..???hahahahahhaa....lain bbenor bunyinye...bak kate NASH...aku kalo explain sampai ke detail2 aku bg...hahahahahah...takat ni biar ala kadar lg...byk lg yg perlu dipikirkan...sampai jalan ke mahallah semula dari bio lab...aku sembang lg ngan mas...then kami berpecah kat ZC...sampai AC..sembahyang n aku turun semula utk beli keropok ikan kat ZC...makan rmi2 kat bilik..turun aje kat tangge..aku nampak court penuh org main...ade yg main basket..ade yg main badminton kat situ..n guess wut...SEMUA DAK MEDCY!!...masitah main ngan kak intan...azri,basma n alia kalo x silap..main basket..n ade akak2 senior medcy yg amik UNGS main badminton...sayu je tgk...semngt sukan ade pada dak MEDCY ni..huhuhu..berenti jap tgk dari jauh..diorang semua x perasan aku...Mira x kelihatan main basket..selalunye ade...maybe ade klas rini...semngatnye diorang main...esp dak2 sport n rec...seronok gile tgk dirrang main..kalo x dipikirkan aku pakai jubah..mmg aku pun nak join...huhuh..sayu lak bila teringt tadik...MCM MANE EK SEM DEPAN AGAKNYE...??MAMPU KE AKU...???Insya-ALLAH

No comments: