Saturday, May 16, 2009

wah!!~~~

haa!!dah dua hari aku x postkan kat blog ni..tibe ade masalah lak ngan blog ni..aku xleh nak nampak gambar time edit post blog aku..so kena wat lain sket kali ni..sori ek..okies nak citer..aku dah abes exam!!hehehe...ske ske..camne ek exam..??no komen..nak kate senang susah..nak kate susah no komen lagik!!!!hehehehe...isk..no komen la..aku x reti..ade careless here n there..arghh..x nak ingt dah...juz aku ade tgkp gambar sebabelum aku diquarantinekan dlm bilik...tuh la x study sgt...huhuhuhu...short sem ni mmg aku leisure sgt la..x study sgt..menikmati hari2 indah di cfs.kebykkan aku aku blajar yg x masok silibus..KEHIDUPAN...huhuh..okies..

ape pown aku dah abes exam..pikah nak spend time ngan rumet sebelum kami balik..almaklumlah..kak ira n kak dila dah last day kat uia ni...pas abes exam aku tye pikah nak order pe kat aika..bajet makan kat bilik aje la..pikah kate nak makan kfc plak..kak dila pun nak makan..jibah plak sporting nak pegi..hurmm..kfc lg la...hahahhhaa...adeihh..ajak kim n gya..tp gya x leh dtg sebab akak dia dtg sini..lepak2..jumpe akak dia jap..tgu pikah kat lobby...pastu bertolak ke kfc...sampai sane..ade benda jd..tp aku x nak citer..ade sebab aku x nak citer..huhuhuh...n ape lg ek..tgkap gamabr la..makan2..tibe kim kena ada meeting kat situ..ketua dia x de kat uia...so jumpe sat kat kfc..tgu tuh km tgkp gambr kat playground...kak dila n pikah terover excited..main kat playground tuh...kim siap ckp..KORANG JGN WAT AKU MALU WEYHHH..kebetulan Ipan n the gang pun dtg kfc..diorang makan..n lepak jugak kat situ...pastu diorang nak pegi dah..aku mintak tunggu sebab kami semua pompuan..nak jalan dari kfc ke uia (nak menikmati jalan2 di uia tuh act) pompuan saje cam bahaya aje...so kami jalan..balik la..tlg tangkap gamabr..then round cfs..cam kami plak yg nak grad...hahahaha..kami meneman kak dila tuh..huhuhu..

sampai AMF..rasa nak tgkp gambar situ...tibe2 nampak senior lain ade yg syiok tgkp gambar lg kat situ..adehhh...x pe2..ingt nak balik..tp aku xpuas hati..tetap nak gi jugak...tgk diorang dah nak kluar...aku knal diorang,..meji,aizat n Lah (lah ni akux knal sgt..baru knal aje..hahahahahahha...adeihh)..diorang kluar..aku masok..tp aku ing diroang dah 100% competely kluar...pastu Lah duk terpacak dlm dewan aku..heran aku ape la yg dia tgk..kami buat benda yg interesting pun x la jugak...hehe..so aku lambai la kat dia..ngan harapan dia kluar...tp dia lambai balik kat aku...hahahahahahhaha..(berguling3!!~~~sampai jatuh katil)...sape nak paham aku ni..ya ALLAH..sabar aje la..aku tahan aje gelak kat situ..kang gelak kang gema satu dewan..tgkp gamabr puas2 situ...gamabr gilew poyo..ade la gambar kat bawah tuh...

pastu kami balik semula ke mahallah...teman kim ke kiosk..mmg penat berjalan..haha..walaupun perut kembung minuma ir byk kat kfc..huhuh...then kami tgk rmi org berkumpul2 tgk AF kat lobby..lalalala!!~~nyanyi lgu pe aku x tau...lame x amik tau..x kesah pun sape nak menang..x effect study akupun...tp tibe ade satu lgu ni..trus rase nak menari..hahah...menari la ngan kim kat bawah tuh..hehehe..jumpe Mas sorang lg kawanaku xsure sape..dah lupe..sori ek..hehehe...kawan mas tye..aku x join comitee ke..??aku ckp la x...X MAU AR JOIN...X BERMINAT...hehe..pastu dia ckp..BUKAN KAU MINAT KE BENDA2 CAMNI..aku heran la..budak tuh dah jadi org yg ke 8 dah ckp..aku ckp kat dia dia dah jadi org ke 8..then aku meminta pengertian Mas.huhuhuh...cam sedeih aje ayat...tiba mas ckp..YUP..MUKE KAU MMG MUKE JOIN AKTIVITI..AKU HERAN KAU X MINTAK JOIN TAARUF...erkk..wuwuwuwu!!~~mas x genga ku lgsg...x kire arr..aku mmg x berminat ngan taaruf week...aku nak menikmati duduk di kedah selama 2 minggu..rasa cam aku perlu balik aje kali ni..hehe...then lepak bilik ..ape lg..bukak tenet laa!!~~~huhuhuhuhh

buka tenet n rancang balik ngan gya nak wat gi camne sunway esok..huhuh...menikmati hari terakhir ngan abg n akak yg ade..yg lawaknye..kak fara yg kat bilik dia x dpt coverage wireless sgt sanggup dtg bilik nak chat..hahahahaha..padahal chat ngan aku jugak..lawak2..ngee!!~~~x pe..best woo..huhuhuh...lepak...malam tuh aku tido 2 jan je..huhuh..x jadi rekod sebab aku penah x tido satu malam..huhuhuhuhuh...semuanye terjadi time short sem..hahaha..tp tolong la..sem depan aku x nak x tido..seksa study nanti..n x nak lembabkn otak aku..huhuhuhu...bawah ni ade a few gambar ape yg jadi



























takkan tuh dulu ekk...ade atas keta api dah ni..batt plak dah low...nanti aku sambung lag ape yg jadi dlm post seterusnye!!~~~~

No comments: